Jama pod cerom

posted in: Raziskovanje | 0

Včeraj (oz. danes) je bil še en 6-urni jamarski fitnes v Jami pod cerom – tokrat nočni – čez vikend se nisva mogla z Aljošo uskladiti in sva šla kar včeraj ob 21:00 v jamo, no natančneje ob 22:00 v jami (do 3:45).

Šla sva pogledati “ta novi svet” – po vseh ožinah, blatu, brezna – tudi najožje ožine, kjer se je tudi meni uspelo preriniti naprej – se dokaj kmalu odpre en večji prostor – po razpoki (cca. 20 dolžine, 2-3m širine in 3-5m višine (nekje tudi več) – do tukaj sva hodila 1,5 ure. Na začetku tega prostora je en rov, ki vodi v “ta novi svet”, na koncu pa še en (o slednjem v nadaljevanju). Najprej sva šla v prvega – in res, popolna sprememba, nič blata, vse suho, sama siga, kapniki, velike zavese, beli debeli stebri, spet ožine.. a žal nisva najdla nadaljevanja (šla sva cca. 10 m od tistega večjega prostora – predvidoma na 70 m globine).

Tako sva se vrnila in šla v drugi rov – ta se spusti cca. 5-6 m navpično in vodi naprej v popolnoma zasigan prostor (sva zavrtala 2 svedrovca in se spustila dol) – ni bilo videti nadaljevanja, nakar je Aljoša splezal ob robu tega rova vzdolž preloma in zagledal spet nek jašek, a le bežno, ker je premalo prostora, da bi šel čez oz. pogledal čezenj.. se je pa zaslutilo nekaj prepiha.. – definitivno za eno izmed naslednjih akcij – seveda bo potrebno malce razširiti, da se bo dalo priti čez in spustiti dol ter videti, če je kaj nadaljevanja.

(foto: Mario Benkoč)

Nato sva se počasi odpravila nazaj.. spet po blatu, ožinah, s podornimi skalami… Na poti domov sva se pogovarjala, da bi katero izmed naslednjih akcij lahko vseeno še višje pregledali vse luknje, če pa mogoče kje drugje tudi pridemo kam.. Spodaj je labirint in definitivno še nismo vsega raziskali (npr. nekje na 35-40 m globine, preden greš mimo gibajoče skale – če greš do konca preloma in spezaš skoraj do vrha stropa, je en jašek, ki gre spet dol.. tja še nismo šli.. vprašanje kam vodi).

Mario Benkoč

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja